Zbohom Apple Watch, ahoj znova G-Shock Part 1

Píšem o podnikových technológiách, začínajúcich podnikoch a narušujúcich trendoch

Názory vyjadrené spoločnosťou Forbes sú prispievateľmi.
Apple Watch, Pebble, G-Shock

Casio G-Shock, Pebble a Apple Watch. Najlepšie hodinky troch je ten s najmenej technológiou.

Toto bola krátka milostná záležitosť.

Placeholder ImageKeď Apple AAPL -3,47% predstavil Watch for the World, bol to ich prvý gadget, ktorý som nechcel ihneď vlastniť. Po obchádzaní s oblázky som pochopil, že smartwatch bol súčasťou technológie nositeľov technológií, ktorá mala ešte stále niečo vyrastať. Spočiatku som si objednal jednu, aby som ho zrušil o deň neskôr. Pošetil som to znova a čakal som tri týždne, až kým neprišiel. Teraz po tom, čo som strávil menej ako 48 hodín, bolo moje pôvodné presvedčenie potvrdené.

Toto je zariadenie, ktoré zúfalo hľadá účel.

Spoločnosť IDC nedávno oznámila, že celkový objem inteligentných nosičov bude v roku 2015 dosahovať 25,7 miliónov kusov, čo by podporilo Apple Watch. “Smart Wearables sa chystajú urobiť veľký krok vpred s uvedením Apple Watch v tomto roku,” povedal Ramon Llamas, manažér výskumu spoločnosti IDC, ale myslím si, že zatiaľ čo predaj Apple Watch sa zdal byť zdravý, existuje skrytý Návrat trendu, o ktorom nám nehovorí hokejový úrad Cupertino.

Tak prečo sa po takom krátkom čase vrátim do môjho?
Casio-G-Shock-Gravitymaster-GPW-2000-00.jpeg
Apple Watch je prvé zariadenie, ktoré som mal na Google GOOGL -2,30% (iróniou), aby som zistil, či je na to viac. Nie je. Toto je iPhone 2007, ale bez jednoduchého užívateľského rozhrania a revolučného skoku vpred. To nie je intuitívny smartwatch na použitie, a možno to je Achillov podpätku všetkých technológií s takým malým tvarovým faktorom, ktorý sa snaží nájsť miesto vo vašom živote a na zápästí.

Nastavenie je dosť bezbolestné, akonáhle je úplne nabité a po strávení 20 minút sa dostanete všetko tak, ako to chcete, hodinky sa stávajú neviditeľnými. Ale tu je problém: je to tak neviditeľné, že na to nemáme zmysel.

 

Part 2

 

One thought on “Zbohom Apple Watch, ahoj znova G-Shock Part 1

Pridaj komentár

